Kızlar 3 aylık bebeğim var boğazında 1 aydır geçmeyen balgam var. Dr gittik otribebe yada nebulizatörle temizle her gün dedi. Otribebe aldım temizliyorum hee sabah fakat iyi çekemiyorum galiba bi türlü geçmedi hırıltılı balgamı. Şimdi şu buharlı nimo diye bi marka gördüm ondan almak istiyorum ama nasıl kullanıldığını ve işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. Biraz pahalı bir ürün o yüzden deneyiminizi paylaşabilir misiniz. Almalımıyım?