pembeayakkabilikiz Kizlar mamada 2 numaraya geçtim bebeğimin 7 ay olmasına 4 gün var 2 numaraya geçenlerde sıkıntı oldu mu alısmasinda falan bebeklerin
pembeayakkabilikiz nolmuskine bende 6 ay olunca gececektim ama doktorumuz 6 ayi bitirince geç dedi. Bebek normal mama gibi devam etti değil mi
nolmuskine pembeayakkabilikiz evet .. ben mecburiyetten ettim elimde 1 numara bitmiş iki numara vardı alamadım da mama 2 numarayı verdim mecburen ama senndoktorun ne dediyse onu yap tabi