4 yasinda oğlum var hicbir muayenede üfürüm vs duyulmamisti, bu aralar kalbim hizli atiyor dedigi icin tesadüf eseri kalp doktoruna gittik ve kalbinde delik oldugunu PFO 3,5 ML olduğunu söyledi. Haberi aldigim gunden beri cok kotu durumdayım. Doktoru herangi bir tedabiye gerek yok bu sekilde devam edicek 6 aya bir kontrol dedi. Aranizda bunu yasiyab varmi? Doktor detayli anlatmadı. Kapanır vs de demedi.