Merhaba anneler kızım 7 aylık oldu ek gıda reddi yapıyor. 6.5 aylıkken sadece el ayak ve yüzünde sivilceler çıkınca 3 gün ek gıda vermedim daha sonrasında vermek istesem de almadı yoğurt yumurta severdi şimdi veriyorum yemiyor ve hemen kusuyor. Çok üzülüyorum 1 tane de dişi çıktı çok huzursuz eli kulağında hep çekiyor ne yapmalıyım
Dün gece de sabaha kadar uyur uyanıktık çığlıkla uyanıp durdu
Atak mı yada yine dişimi geliyor anlamadım ama kafayı yiyeceğim