Kafayı yememe ramak kaldı. Uykuya diye gittik her şey çok güzeldi. Bir yaygara koptu beni görünce ağlıyor asla susmuyor ittiriyor. Artık başka odaya geçtim çünkü yanına gelince ağlıyor. Zorlamiyorum da uyuyacaksin diye. Uykusu var belli bütün rutinleri yaptık giderken de çok mutluydu. Başına böyle bir şey gelen var mı Allah aşkına hiçbir şey yapamıyorum