5 gündür dış ağrısı çekiyordum dişim apse yaptı ve sağ tarafım komple şişti hatta gözüm e vurdu gözümde iyice küçüldü gözaltılarım morarmaya başlamıştı artık evin yakinlarinda bir dışci açıldı oraya gittim bana apse yaptığı için bişey yapmayacağını apse indikten sonra kanal tedavi yapacagini söyledi ilaç yazdı gönderdi yüzünün şişkinligi de griptendir falan dedi bende ben grip değilim dişten dolayı şişti dedim neyse ilacı kullanmaya başladım aradan 2 3 gün geçmesine rağmen ağrım hic azalmadı hatta iyice arttı evde geçmesi için neler yaptıysamda fayda etmedi tekrar disciyi aradım ağrıdan duramıyorum ilacı kullanmama rağmen dedim bana ilacın bitince gel apseli dişe bişey yapamauiz dediler artık dayanamadıgim ağlamaktan helak olduğum için başka bı dişçiye gittim orada kanal tedavi 2000 TL dedi çok genç bı doktor du bilenler bilir önceki postlarimdan bende panik atak var böyle normal bı panik atak ta değil ileri derecede panik atak yani neyse dişçi koltuğunda uzandım doktora biraz soru sordum işte korktugumu doğal olaraktan herkes korkar ilk kez kanal tedavi yaptirdigim için bilmediğimi ve uzun süre ağzım açık kalınca ağız doğal olarak kuruduğu için yutkunamayinca panikledigimi vs falan ben işlem öncesi doktora belirttim doktor da bana ben yaparken sen elini kaldır ben dururum ozaman dedi neyse bitmeye yakın bı anda kalbim çarpmaya nefesim daralmaya başladi doktorda bana iyimisin falan diyince nefesim daralıyor dedim ben işlemden korkmuyorum ben panikledigim için panikten korkuyorum dedim oda güldü geçti biraz dalga geçer gibi doktora biraz da travmami söyledim bundan seneler önce bı devlet hastanesinde dişçiye gitmiştim doktorda panikledigim için beni azarladı demiştim şimdi doktor da bana diyorki o seni azarlayan doktora hak veriyorum diyor şimdi kimisine aynı bu doktorda olduğu gibi abartı gelebilir ama panik atak yaşayanlar bilir sadece kolay bı hastalık değil herkes çok abarttigimi falan soylesede mesela doğum yada ignede bu kadar zorlanmıyorum onlar çünkü ağızla olan bisey değil bu dış agizda olduğu için ondan panikliyorum ve işlem öncesi kendimi motive ediyorum dua ediyorum elimden geldiği kadar yani neyse işlem bitti doktor bana işte içeceğim ilaçları falan anlatıyor iki üç tane ilaç söyledi ben şu dediginiz ilacı içiyorum zaten dedim diğerini yutamadigim için dedim doktor orda bidaha güldü bu gülüş dalga geçer gülüşü bence yani ben anlıyorum başka ne olacak sizce cokmu abartiyorum yoksa panik atak olmama rağmen normal mi bu davranışlar bide şimdi disime ilaç koydu iki hafta sonraya randevu verdi ilaç orda kalacak iki hafta sanki yanaginizda bı yiyecek bekletiyorumussunuz gibi bı sertlik var ondanda rahatsiz oluyorum zaten tabi sağlık sonuçta ama elimde değil napim