2021 de ilk kızım doğdu. Toplam 4750 civarında bir ödeme yapmıştık sezaryen ile doğdu. Sgk ya başvurduk fazla ücret tespit edildi . Sgk dan verilen kağıtla tüketici mahkemesine başvurduk ve 2 bin 600 civari ödeme aldık. Yine aynı hastanede 2. Dogumumu yaptım. Hastane yüzde 200 ilave ücret alan bir hastane. Sezaryen sonrası normal doğum yaptım 18 bin 600 civari ödememiz oldu. Yine 10 bin küsür fazla tutar tespit edildi. Dün mahkemeye başvurduk. Son 2 yıl içinde olan fazla ucretlerinizi talep edebilirsiniz kızlar söylemek istedim. ❤️ ne kadar geri alacağınıza e devlet tedavi bilgilerinden bakabilirsiniz