Bizde 41 günlüğüz ve aynı sorunla karşı karşıyayım. 4-5 damla sf sıkıp aspiratörle çekiyorum. Ama 1 saat sonra yine hırıl hırıl. Artık sıkıldım o hırıltısı duymaktan. Sinirlerim hopluyor. Doktor bir kere acilde çektirdi burnunu ama o da çare olmadı. Belki hemşire iyi uygulayamamıştır bilmiyorum. Burun yıkama işinden De çok korkuyorum bir zarar veririm diye. Şu nebülüzatörler işe yarar mı acaba ?