LaraCroftTombRaider ben 72 kilo ile hamile kaldım, 90 kilo ile doğuma gittim. Doğum yaptım 85 kiloya düştüm, şimdi 61 kiloyum. Diyet yaparak zayıfladım birde hiç emzirmedim o yüzden kabak detoxu yaptım öğünlere hep 13:00 14:00 gibi başladım. Tabi sadece kabak detoxu yapmadım salatalık detoxu, gün içinde sadece 1 öğün salata yedim. Hep bu şekilde ilerledim ve bol su içtim. Şuan midem o kadar küçüldü ki 1 öğün yapıyorum vücut alışınca yiyemiyorsun. Hedefim 55 çok az kaldı 🙌 onun dışında da G5′e giriyorum vücudum sıkılaştı. İstediğim kiloya ulaşınca da pilatese başlamak istiyorum bu şekilde formumu koruyacağım 🥰 bu arada emziriyor musun ?