Evremyvzslm Kızlar doğum yaptım üç ay sonra adet oldum şimdi bekliyordum olmadım 10 gün geçti normal mi bu durumu yaşayan var mı
Minaa66 Evremyvzslm bende ilk adetimi 43. Gunde oldum diger ayda ayni tarihte olmustum ve 2 aydir olmuyorumm normal bnce
teachermom07 Evremyvzslm oğlum 13 aylık . 9 ay sonra regli oldum. Bu ay 11 gün gecikti hala gelen giden yok . Hamile miyim diye kan testi verdim düşünün . Ama hamile de değilim şükür. Yani düzensizlik devam ediyor 🤷🏻♀️
Evremyvzslm fatmasel_ bir yıla kadar regl olmayan varmış üç ay olmadım sonra yine kesildi Allah ne isterse o olur tabi ama dikkat ediyorum ama ikinci bebek fikri şuan çok korkunç