Sık sık emdiği için çok acıkmadan emiyor o yüzden kısa emiyor hep ön sütü alıyor, emzirme arkalığını biraz daha uzun tutarsanız aktif emme süresi uzar yağlı sütü daha çok almış olur. Bide alakalı mı bilmiyorum ama bebeğim normalde gece 2-3 kez uyanırdı 4. Ay atağında belki 10 kere uyanıyor her seferinde emerek uykuya dönüyor bu ay kilo alımı daha hareketli olmasına rağmen diğer aylara göre 300-400 gram fazla. Gece sütü daha besleyici ve doyurucu diyorlardı sanırım öyle , gece biraz daha sık uzun emzirmek belki daha çok kilo almasına yardımcı olur