FtmKrt Uykusu , yemesi çok iyi giderken bu hafta bi hallere girdi. Sürekli gazlı, huzursuz, uykusu çok hafifledi 🥹 aynı durumda olan annelerim var mı ?
Bebeginannesi123 FtmKrt bizdenyarın 3 aylık olacağız aynı şekildeyiz. Dün gün içerisinde 1 saat toplasan zlr uyudu akşam 9da okadar güç uyuttum ki. Sabah 5te geri uyandı şimdi yine zar zor uyuttum bu aralar bi sıkıntıdalar ama anlamadım
Bebeginannesi123 shibalba ah keşke 😄maalesef sürekli uyandı ya zaten en ufak şeye uyanıyor ben anlamıyorum asla uykuya dalamıyor