Ygt239z Kızlar ilk çocuğum , bacak arasına pişik mi mantar mı birşey çıktı anlamadım . Sizce ne bephantol sürdüm ince giydirdim geçmedi canı acıyor yazık çocuğumun önerdiğiniz krem varmı ? Resim aşağıda
Gryffindor Ygt239z Küçük küçük noktalar var sanırım mantar😔 bayağı can yakıcı görünüyor doktora gidin bir an evvel
Gryffindor Ygt239z Oğlum 10 aylıkken biz de yaşadık. Çok hızlı yayılıyor. Çok şükür kremleri var çabuk iyileşir inşallah. Islak mendil sürmeyin gün içinde havalandırın geçmiş olsun 😔🤲
Ygt239z mobesebesir benim çocuk sünnet oldu sonra çıktı , şimdi de grip oldu ateşi çıktı ondan götüremiyorum durmuyor
Beyzaby16 Benimde olmuştu bu kadar değil tabi ama kesinlikle islak mendil kullanma geçene kadar her alt alımında altını sadece suyla yıka ve güzelce kurula her alt aciminda 5 10 dk havalandir bide şu 3 kremi almıştım karıştırıp kullandım geçti Hamazinc Dermo trosdy Hametan
Fidan_14 Ygt239z mantar benim kızımdada olmuşdu bir kremle gecdi doktorsuz hiç bişey surmeyin dahada kötüleşiyor ve canı acıuor yazık bebeye doktora götur