Ozlmelf Onedroplove o beyaz parçacıklar sütünüzdeki sindirilen yag diye biliyorum . Normal yani benim oglanda da oluyor ☺️
Onedroplove Ozlmelf evet öyleymiş canım şimdi internetten araştırdım ayrıca yağlı süttende oluyormus teşekkür ederim ilgin için 💕
Ozlmelf TugcEsila benim oglumda günde üç dört kez yapar . Bebekten bebege farkeder bu hatta mama alan la anne sütü alan bebekte de degişir