Bebeksii12 geçen sene almıştım gayet güzeldi kumaşıda ama bilemediğim için 2.5 yada 3 tog almıştım içine askılı giydirip yatırırdım aşırı kaliteliydi ama bebeğimi aşırı terletti ev sıcak olduğu için e bebekten 1,5 tog alıp onu kullandım. Şimdi de Amazon’dan aldım 1,5 tog bakalım nasıl