1Annevekizi valla bence her mevsim kendini yansıtacak yani abartı olmayacak şekilde tabi😁 bu yaz neydi yaaa. Asla böyle bi yaz görmemiştim şimdiye kadar. Geçen sene kış da kış değildi ki. Bizim burda hep derler yazın sarı arıların fazla olduğu sene kış sert gecermiş bu sene gerçekten ne yana dönsek arı vardı. Doğru, yanlıs, batıl inanç bilemem ama bazen bazı şeyler eskilerin tecrübeleri