Ballilokmam5 Merhaba kızlar, cezarette kullanıyorum ve regli oldum sandım ama regli gibi değilde aslında. Miktarı çok az sanki reglinin son günü gibi. 3 gündür az az geliyor. Emin de olamadım regli mi ara kanama mı? Başınıza geldi mi?
Emeel Ballilokmam5 benim adetimi kesiyor leke gibi geliyor bazen 2 kere oluyorum bi ara kaç ay olmadığımı biliyorum
Derya-Anne Ballilokmam5 bende 2 ayda 3 defa adet yaptı ara kanamaları saymıyorum bile bende bıraktım sonra tekrar kullandım bu seferde adetimi kesti sonra hepten kullanmayı bıraktım
Elanur-mehmetaliannesi Ballilokmam5 bnmde ayda bir kere iki gün leke oluyor az az. Doktorum demişti öyle
Derya-Anne Ballilokmam5 benim hiç öyle aşırı derece kanamam olmadı doğumdan sonrada adet zamanlarimda da hatta bunun için 3 defa doktora gittim 5-6 günlük adet dönemimde 1 tane ped bile dolmuyo diye ona bişey yapamayız diyip gönderdiler beni