Özellikle tecrübeli annelere sorum var. Bebeğinizi hangi şekilde uyutuyorsunuz. Ben yan yatırıyordum fakat güvenli uyku pozisyonu bu değişmiş. Sırt üstü yatırım kafayı sağa sola çevirmek gerkiyormuş. Bazı uzmanlar böyle önerirken bazıları yan yatırma taraftarı . Kafam çok karıştı . Bu yüzden bazen uyuyamıyorum bebeğimi besledikten sonra kusarsa diye. Sizler ne şekilde yapıyorsunuz ?