Hamilelik dolayısıyla bıraktıracaksanız buraktırmayın benim 7 aylık bebeğim var suan hamileyim emziriyorum herkes süt zehirler bıraktır cabuk dedi ama doktorlar öyle demiyor süt zehirlemesi diye bişey yok emzir sakın bırakma dediler bana 4 farklı doktora sordum hem çocuk doktoruna hem jinekoloğa. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤