6 aylık bebeğim var. 20 günlükten beri tek başımayım. Aileler uzak. Eşim çalışıyor ve eve geldiğinde yemek yiyip bebeği 5-10 dk canım canım diye sevip telefondan oyun oynuyor yahut komik olmayan ama kendine göre çok komik olan videolar izliyor. Tuvalete giriyor üç bin saat zaten onu söylemeye bile gerek yok. Daha sonra da maşallah sabaha kadar kesintisiz uyuyor. Ben doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebekle başbaşayım. Uykusu hiç düzelmedi. Herşeyi olması gerektiği gibi yaptığım halde halen bu sorunlar bitmiyor. Gece uykusu gündüz uykusu çok az. Gece 10da yattıysa 1-1,5 saatte uyanıyor. Sabah güne 5te başlıyoruz ve sonrasında da bu döngü devam ediyor. Kesintisiz 2 saat uyumamışımdır bebeğim doğduğundan beri. Herşeye tamam. Ama uykusuzluk artık beni çürütmeye başladı. Söylenilenleri bile anlamıyorum bazen. Evin işleri yemek temizlik de cabası. Çok isterdim eskiden kalabalık bir ailem olsun. Ama artık bu durumu tecrübe ettikten sonra mümkün görünmüyor. Benim gibi olan anneler bunu okuyorsanız bilin yalnız değilsiniz.