Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük kaka yapamıyor bugün 3. Günü çok zorluyor ve karnı şiş kayısı ve üzüm hoşafı yptım zorla verdim içmiyor da su istemiyor onuda bin birtürlü şebeklikle veriyorum, çok huzursuz zeytinyağı verdim (doğal), poposunu uyardım sadece gaz yapıyor gelen giden yok bu akşama kadarda yapmazsa fitil yapmak zorunda kalıcam sanırım ondada çok ağlıyor hiç istemiyorum ama el mahkum 😭 hergün incirini meyvesini yiyor patates pirnç vermiyorum bu çocuk neden kabız oluyor ya 😩