23Erkncikus doktor önerirsiyle aldık iki üç kez sordum sidefer mi alayom diye çünkü içeriğinde şeker var. Özellikle bu damlayı önerdi. 4 ay 17 günlüğüz kullanmaya devam ediyorum. Kolunda pütürler oldu kuruluk var ondan oldu siye düşünüyorum. Doktora attık takip edelim dedi. Sidefer etkisi mi bilmiyorum