Zeynepcevik mimom_1 4-5 defa aylık iğne den sonra 3 aylık iğneye geçtim dün 2. Dozumu yaptırdım Adet duzensızlıgı uaptı bende 15-16 gün adet oluyorum az az oluyor kanama onun dışında bır yan etkısı olmadı
Sila_12 mimom_1 hiç başlama derim aylık iğne ile korundum bir senedir kilo yaptı sisirdi adeetim azaldı hatta yok oldu bugün şükür adet oldum yarın Yasmin hapa baslicam
mimom_1 Ben bugün yaptırıcam aldım fakat merak ediyorum kimisi kilo yapıyor yada zayıflatıyor , diyo kimisi korumuyor diyor bilmiyorum yani merak ediyorum
beyzaoz Ben de iğneyi almıştım yaptırcam diye ama sonra vazgeçtim iğne de elimde kaldı boşuna almış oldum 140 liraydı bir de. İsteyen varsa uyguna verebilirim
beyzaoz Zeynepcevik diyarbakırdayım ama uygulama üzerinden kargo bedava olarak gönderebilirim. 3 aylık
Sila_12 mimom_1 birde iğneyi hemen heryerde bulamıyorsun benim öyle oldu çok eczane gezerdim öyle alabilirdim
poyrazssmomms 1 kere spiral taktırdınız mı aklınızda hiç soru işareti kalmıyor istediğiniz zamanda çıkartırıp gebe kalabilirsiniz 5 dakikalık bir işlem kesinlikle tavsiye ederim
fblt470773 poyrazssmomms nerde taktirdiniz hangi hastane ücreti ve nasıl bir islemden geçtiğini anlatabilir misiniz
poyrazssmomms fblt470773 Ankara etlik şehir hastanesi ücret yok tabı devlet hastanesi olduğu için adetliyken gidiyorsun hemen takıyolar 1 dakıka sürmüyor spirali içeri ittirirken az bır ağrı oluyor fakat saniyelik bir işlem sonra kalkıp hayatına devam ediyorsun bu kadar canım