Bebeğim 1,5 yaşında çok neşeli hareketli çok şükür bir problemi olmayan bir çocuk akşam da genelde vaktinde uyur ama geceleri en az 2-3 defa çığlık atarak uyanıyor dualar okuyorum zaten evde hep Kuran okunuyor korktuğunu düşünüyorum rüyasında ama çözümü nedir bunun psikolojim alt üst oldu gece olsun istemiyorum artık birden çığlık atıp ağlamaya başlıyor neden olabilir