hiç dinlemeyin. en zorlandığım dönem ilk ay ve 8-10 ay arasıyaı şu an nerdeyse 2,5 yaşında iki haftadır uykusu biraz zorluyor ama onun dışında hiçbir sıkıntımız yok açıkçası. bir dönem geçmişe bakınca ne kadar kolaymış keşke o zamanlara dönsek diyordum arkadaş bebeğini bıraktı bir gün birkaç saat işi vardı o gün iyi ki büyümüş dedim. çoğu insan geçmişe bakınca zorluğu değil güzel anları hatırlıyor o yüzden hep şu an daha zor geliyor