Kumsalceylan28 Acil bir şey anlamıyor poliklinik götürün ben oğlumu götürdüm ateş ve burnu tıkalı nefes alamıyor diye gece bir yarısı gittik acil sonuçta ilaç ya da bir şeyler verirler dedim çocuğun hiç bir şeyi yok gayet iyi basit grip dedi eve geldik gözleri bile çok kötü bakıyordu aradan iki saat geçti normal doktora götürdüm ve kulak iltihabı boğaz iltihabı olmuş orta yer salgınına yakalanmış ciğerlerinde hırıltı var demişti hatta acile götürdüm bir şeyi yok dediler dedim doktor da kızdı nasıl bir doktor muayene etmedi mi diye etti dedim etmesine rağmen yolladı mı direk dedi evet dedim maalesef acilin çoğu baştan sağıyor