-pinkwater20 Anneler kızıma lösemi akut all lenfoblastik b tipi teshisi koyuldu artık emzirebilirim dendi ama sütüm az etkili olan süt arttırıcılardan yazar mısınız
Tgcmrt35 -pinkwater20 çok geçmiş olsun canım ben oğlumda da şimdi doğum yaptım kızımda da bestlak süt damlası kullanıyorum incir dut kurusu ve bol su öneririm
Senacam -pinkwater20 bal kabağı tatlısı çok süt yaptı bende . Yarım saat uğraşıp 60 ml süt çıkıyordu normalde . Kabak tatlısı sonrası maks 15 dakikada 160 ml süt çıktı . Daha çıkardı da biberon taşmasın diye bıraktım . Bariz faydasını gördüm
Inciininannesiii Bestlak kullan günde 3 kez 20 damla Solgar b12 kullan süt arttırıcı günde 6 adet 2ser 2 ser sabah öğlen akşam müthiş artacak sutun bol bulgurlu şeyler ye mantı ye sarımsak ye bunlar allahin izniyle sütünü taşıyacak