Piyasada ne kadar krem varsa hepsını kullandım,herseyı denedim.Bigün hastanede bı anne bana ayva çekirdeği jeli yap inanamıcaksın demişti. Ümitsiz bir sekılde yaptım sürdüm ve gercekten en hızlı ve tek geçiren şey oydu.Hem de doğal olduğu için bebek emzirirken zararı da yok. Bir de e bebekten göğüs ucu kapaklarından almıstım, sütyene yada tısorte göğüs uçları değmediği için sürtünme de olmuyor. Bir de elinizden geldiğince açık bırakın havalandırın.