Kızım yeni 2 yaşına girdi ben de artık uyurken yastıkla daha rahat edebileceğini düşündüm küçük çocuk yastıklarına yatırmaya başladım uyuduktan sonra, normalde zaten ayağımda sallayarak uyutuyorum ama sonrasında genelde yerine yastıksız yatırıyorum bazen de olduğum yerde yetişkin yastığıyla bırakıyorum. 2 gündür küçük yastığa yatırıyorum fakat dönerken yastıktan düşecek gibi oluyor rahatsız oluyomuş gibi. Acaba erken mi siz ne zaman başladınız? (2 yaşını 10 gün geçti)