Bebeğim sürekli emerken yada emdikten sonra hemen kusuyor emerken gaz sancısından memeyle cebelleşiyor meme ucu silikon kullanıyoruz ve bıraktıramıyorun emmediği için mama takviyesi yapayım diyorum sonrasında saatlerce gaz sancısı çekiyor ne yapacağımı şaşırdım akıl veren yok mu 🥲