busenur381_ 40 günlük bebeğim bağırsak enfeksiyonu oldu şuan hastanedeyiz yeşil ishal şeklinde diski yapiyor başına gelen varmı çok korkuyorum ve tek başımayım kaç günde geçiyor nasıl geçiyor 😭
biranneningunluguuuu busenur381_ hiç korkmayın aynısını yaşadım tam da kırk günlükken rota kaptı 2 buçuk aylıkken de amipli kanlı dizanteri tek çözümü var güzelce beslemek birde probiyotik yani maflor damla
Tgbaondrr busenur381_ benim bebeğimde 6,5 aylıkken olmuştu. Probiyotik kullandım. Hatta ek gıda döneminde olduğu için probiyotikli yoğurt mayalayıp yedirdim muzla birlikte.
Ebus2045 busenur381_ yeşil kalanın tek sebebi enfeksiyon değil bizdede uzun süre yeşil kaka oldu çimen gibiydi 3 günlükken başladı sonra sütun tam yetmediğini ya i yanlış emzirdigim öğrendim düzelttik geçti. Yani tek başına yeşil kaka enfeksiyon olmayabiliyor araştırmaları lazım
busenur381_ biranneningunluguuuu hastanedeyiz ve takibe alicaz diyolar kaç gün kalırız ne kadar sürer hiçbir bilgim yok ayrıca hastane o.kadar rahatsız ettiki kizimi
busenur381_ biranneningunluguuuu birde kakası yeşile donuyo gitgide iyimi oluyo kötümü onuda anlayamadım doktor da bişey demiyo
busenur381_ biranneningunluguuuu kaç gün sürmüştü ishali bebeğinizin bizim bir hafta oluyo geçmedi doktor probiyotik yazdı bide şurup ama öyle nalet yerde yaşıyorum ki damları hiçbir eczanede bulamadım en sonunda güvenmiyorum ama internetten sipariş vermek zorunda kaldım kaç gün sürer ishali
biranneningunluguuuu busenur381_ kakasının renginin yeşile dönmesi ya enfeksiyon ya da bir besine karşı alerjisi olduğunu gösterir gaitada rota ve dizanteri baktırın
biranneningunluguuuu busenur381_ ben 2 defa yatırmak zorunda kaldım :( 40 günlükken yakalandı yavrum. Bir daha da emmedi o günden sonra ☹️
busenur381_ biranneningunluguuuu hastaneden geldikten sonra bikac gun iyiydi şimdi yine kötüleşti ne yapacağımı şaşırdım artık tam dedim iştahı düzeldi en azından yine kesildi