Samavizey28 Merhaba arkadaşlar malum kış geldi soğuk buhar makinesi alma konusunda kararsızız. Doğalgaz ile ısınıyoruz bebeğimizin burnunda boğazında kuruluk yapacaktır diye düşünüyoruz. Düşünce ve önerilerinizi alabilirmiyim?
Sblsrgnsn Samavizey28 ben weeeelin sicak soguk makinesini kullaniyorum bulundugum sehirdede hava surekli kuru oyuzden sicak soguk aldim cokda memnun kaldim hem sessiz hemde kullanmaya basladigimdan beri burnu hic dolmuyor cocugun fiyati biraz yuksek e bebekte 550 lira ben hepsinuradan 430 liraya almistim fiyat konusunda sikintiniz yoksa kesinlikle tavsiye ederim
Samavizey28 Sblsrgnsn kullandığınız odada ağır koku yaptımı yani şöyle birşey okumuştum biyerde tam olarak hatırlamıyorum yanlış ifade edebilirim ,halılarda nem birikim yapıp hem ağır kokuya sebep oluyormuş hemde bakteri oluşturuyormuş
Sblsrgnsn Samavizey28 koku olayi soyle ben ilk alsigimzda %60larda calistirmistim ozaman bi rutubet kokusu olmustu zaten 50 civari falan olmasi gerekiyomus 50 ye ayarladigndan beri koku olsyi yasamadim geceleri aciyorum gunduz havalandiriyorum hergun oyuzden kokmuyo bakteri urememesi icinde ozon ayari var cihazin hem bakteri olusumunu onluyor hemde kirli havayi temizliyormuş