Mineoguz Hllcnrvlkn biz emzik kullanıyoruz doğduğundan beri uykuya geçişi önce meme snra emzikle yapıyordum o yüzden yadrgamadı ama sdce memeyle uyutan arkadaşları mm var onlarda sıkıntı yaşamadı açıkçası
dondu_andac 1symaysuf sütten kestiniz mi acaba benimde oğlum 10 aylık ameliyat olacağım için mecbur kesmem gerek
1symaysuf dondu_andac arada deniyoruz ama başaramıyoruz emmeden uyumuyor Önce gündüz kesmeyi deneyecez 😢😢
edanurak Kumsalimm bende yarın deneyeceğim kesmeyi acaba bizimkide unutur mu yoksa geceleru emmeye kalkar mı sizce,kestıkten sonra gece uykularınız nasıl oldu pekı