EbruElif affola ama neden götürmediniz? En azından sağlık ocağı dışında devlet hastanesine götürebilirsiniz aylık olmasa da en azından üç ayda bir. Bebeğinizin genel durumu iyi bile olsa göz kalça işitmede de sorunu olmasa en azından rutin olarak götürmeniz gerekir. Biz her ay götürüyoruz kulak içine bakıyor ciğerlerini ve kalbini dinliyor, göbeğini de dinliyor bağırsak hareketleri için, boy kilo kontrolü yapıyor. Beslenmesi ve uykusuyla ilgili sorular soruyor. Gelişimi ile ilgili olması gerekenleri söylüyor/soruyor (ismine tepki veriyor mu? Başını sese doğru 90derece çeviriyor mu? Anne sütü dışında bir şey alıyor mu gibi)