Kızlar merhabalarr kayınvalidemlerle yaşıyoruz beraber ve ben artık ayrı eve çıkmak istiyorum bebeğim dört aylık ama eşim biraz daha toparlanalim ondan sonra diyor araba fln aldılar ama tabi araba eşimin üstüne değil hani sermayeleri bir bende diyorum ki biraz birikim yapayım köşe de bı param olsun güzel bj ev denk gelir yada arsa fln kaçırmayız diye ama işte evde is arıyorum sitelerde de güvenemiyorum evde güvenlir birşey olsa çalışmak istiyorum ama bulamıyorum sizinde bildiğiniz yada çalıştığınız şeyler varmikk