kuzeytobaby Neredeyse her gün akşam 21.00 22.00 civarında bebeğim uykuya dalamadığı için ağlıyor ama normal bir ağlama değil sesi kesilip morarana kadar ağlıyor gözyaşları sel oluyor ne yapacağımı bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı ? (4. aya yeni girdik)
sevalzeybekoglu kuzeytobaby benim kizim 7 aylik ve gece gündüz her uykuya geçişi cok zor inanilmaz agliyo kucakta saatlerce evin icinde gezdirip oyle uyutabiliyorduk en sonunda doktorumuz bir damla önerdi onu kullanıyorum tamamen bitkisel. Çok şükür damlayi verdikten sonra uykuya gecisi kolaylasti. Yarım saat icinde uyuyor.
Ipek222 kuzeytobaby kaçta uyutmaya giriyorsunuz ve son gündüz uykusundan kaçta uyanıyor çok uykusuz kalıp yorgunluktan uyuyamıyor da olabilir mi bir ihtimal
Nisaaabbk sevalzeybekoglu damlanizin adı nedir acaba benim bebeğimde 8 aylık uykuya tam anlamıyla dalamiyor ve dalamadigi için sık sık uyanıyor
kuzeytobaby Ipek222 gündüz belirgin bir uyku düzenimiz yok maalesef. 7 gibi uyanıyor 9 da uyuyor 1 de uyuyor 5 te uyuyor bunlar genel tabi rutin değil. 8 gibi başlıyorum uyutmaya ama bir iki saat aralıksız ağlıyor morarıyor sesi soluğu kesiliyor bir şey olacak diye çok korkuyorum
sevalzeybekoglu Ipek222 Hayriyeye herseyi denedim diyebilirim. Uyku arkadasi, rutinler, ılık banyo, müzik, araba hersey
Hayriyeye Damla falan kullanmayın, rutin oluşturmaya çalışın, bebek masajı veya ninni gibi, ben uyku arkadaşı almıştım faydası oldu
kuzeytobaby Vera094 yok aç olsa sabah da aynısını yapar diye düşünüyorum. Hep akşam aynı saatte yapıyor
sevalzeybekoglu Nisaaabbk kusura bakmayin geç gördüm. Bay bay Night diye bir damla. İçinde melisa, papatya falan var uykuya gecmeden yarim saat önce 10 damla veriyorum gercekten sakince uyuyor. Merak etmeyin uyku ilaci gibi saatlerce uyutmuyor sadece sakinlesip uykuya kolay gecmesini sağlıyor. Bazi günler kendiliginden uyuyacak gibi oluyor o durumlarda vermiyorum. Bağımlılık yapmıyor yani