Domino Kızlar elimde oto koltuğu mama sandalyesi ve bebek ürünleri var buyrun 😍 fiyatları yazıyor zaten.
Domino G.drops da var. Elden almak isteyenler istanbul taşdelen çekmeköydeyden alabilir. Yada yakin olan varsa getirebiliriz.
Domino Resimleri de bunlar. Oto koltugunda bebegin usumemesi icin kılıf da var. Joie marka. Mama sandalyesi chicco marka. Ürün kardeşimin. Elden alan olursa fiyatı konuşuruz
Domino Tombikdonerartikcokpahali merhaba. Dolap uygulaması çok kesinti yaptığı için ordan 500 e koydum ama gardrop tan 300e veririm. Yine de sizin aklınızdaki fiyat nedir öğrenmek isterim
Tombikdonerartikcokpahali Domino hayır teşekkür ederim diğer arkadaşlar faydalansın. Benim de var da fiyat bicemedim açıkçası 🤣😍 sizden yardım aldım diyelim
Domino Tombikdonerartikcokpahali ya ben fiyata google den bakiyorum 2. El bakiyorum ortalama fiyat veriyorum. 800 yazan vardı benimkinin aynısı ve yırtık. Bende dedim sağlam benimki de 500 olsun zaten dolap çok kesiyor komisyon iyice abarttı. El den alan olursa 300 dedim.
Tombikdonerartikcokpahali Domino ya bende fazla bir fiyata vermek istemiyorum hiçbir sorunu yok. En iyisini yapmışsın. Millet artık ikinci eli çok yanlış anlıyor. Ne fiyatlar gördü bu gözler. Fiyatın gayet makul 🥰🌹
Domino Tombikdonerartikcokpahali evet aynen 50 tl ye marka elbise bile sattım ki benim de isim görülsün ihtiyacı olan da uygula alsin dedim. Şu an çocuklara kışlık almam lazım bot falan o yüzden satıyorum. Maalsef bunu sat onu al dönemine geldik. Ve sattığın ürünün aynısını sattığım fiyata alman imkansız. Allah yardımcımız olsun 😕