-Eraymoms- antalya’da yaşıyorum, yazın klimalı buz gibi odada bile yavrum terlemeyi başardı yani 😂 Vücudu değil sadece kafası.. başının altı göl oluyor uyurken. Sürekli yer değiştirmekten de zaten zar zor uyuyan çocuğu uyandırmak durumunda kalıyorum. Bizim doktor vitaminlerini düzgün alıyorsa genetiktir dedi. Babamız da çok terler, ona çekmiş 🥴