Snglkargc_0107 Bebeğini 9-10 kez uyudu diye yatırıp sıçrayarak uyandığında çıldırma modu açılan ama genede sakinliğini korumaya çalışan sadece ben değilimdir sanırsam
Emine_elis Snglkargc_0107 uyumadiğnda yada huysz olduğunda ve şimdi diş dönemindeyz sakinliğimi korumaya çalışıyorum şöyle düşünüyorum bna muhtaç ve derdini anlatamyr . Bu hayatı biz seçtik cnm sabr sabır bunlarda geçer ☺️
Tatlimomy Snglkargc_0107 Şuan uyku düzeni tam oturmamış maalesef bu çok normalbenim oğlum 2 yaşına giricek Kasım’da 2 yaş olmasına rağmen sabaha karşı kalkıyor geliyor yatak odama sonra tekrar uyuyor felan idare edeceğiz napalm
Snglkargc_0107 Emine_elis gerçekten bende öyle düşünüyorum bize muhtaçlar ama 10dan sonra bana bi geliyolar☺️
Emine_elis Snglkargc_0107 gelir gelir cnm bna da bı geliyorlar ki şöyle de bişe olduğu doğru bnce insan uykusunu almadığında düzgün yemek yemediğinde eşinden ufak destek görmediğinde daha da agrasf olup üstüne çocuğu da kaldıramyr bnce bunun da doğruluk payı var insanz yani uykumuz alamadğmzda oluyr dinlenemedğmzde ☺️