4 yaşında sayılır oğlum
Ama dikkat dağınıklığı var doktor da dedi
Ve dediği herşey yapıyorum
Ama yeterli gelmiyor
Böyle sayı saymayı öğretim diyorum yada en basidi renkleri söylüyorum ikinciye gitmiş oluyor
Boyama yapmak istemiyor çizim yok böyle sakin şeyleri sevmiyor sıkılıyor hemen
Oyun egnceli yada ilgisini çekici şekilde yapsam da olmuyor
Bunun için neler yapmalıyım ne gibi multiv şuruplar vermem lazım
Nasıl yol izlemem.lazim gittim doktor memnun kalmadım yaşadığım yer küçük doktor da Yok başka tercih etcegm bana yardımcı olun lütfen napcam