Prensescilek Arkadaşlar kullanan var mı? Sanırım nemlendirici olan da var .Ben kışın hem havayı kurutmasin hem de havayı temizlesin istiyorum. Kullanipta memnun kalan varsa ve yorum yaparsa cok sevinirim 🙏
Stresbabacimstress Prensescilek geçen sene alıcaktım bian vazgeçtim şimdi tekrar istiyorum ama fiyatı görünce şoka girdim benim baktığım zaman 8bindi😀😀
Prensescilek Stresbabacimstress suan 22-23 .Ama kullanan kimse yok sanırım. Alıp deneyimleyecegim sanırım 😊