Merhaba bizimle aynı yolları yürüyen anneler..Kızım atipik otizm ve 1 ay sonra 4 yaşına girecek.. Tuvalete alıştıramadım hic bir sekilde tuvalete yapmıyor tutuyo cişini ..ama kalkınca hemen yapıyoo..Çok yorucu bir süreç artık pes etmek üzereyim.. varmı bizim gibi olanlar ve bu tuvalet eğitimini başaranlar..Yardımınıza ihtiyacım var 🥹