Ben bebeğim 3 aylıkken başladım tam işe başlayacağım sıralardı. şuan 6,5 aylık mamasız geldik bugüne :) şimdi ek gıdaya başladık Yavaştan. İş yerinde iki kere sağım yapıyorum 120-150 arası oluyor her sağımda çok şükür , sütüme katkısı olduğunu düşünüyorum. Kiloma fazla bi etkisi olmadı aynı kilodayım hala ben tavsiye ederim :)