RedFlower_ banada onu önermişti doktorum bende başka varsa iyisi onuda yazın belki tadını sevmezse onuda denerm demiştim zaten cogunun içerigi aynı demişti bende doktorun yazdıgımı almıştm tadını da sevmişti möllers ve ocean yazmıştı ek olarak portakallı olanlar güzel galıba çnkü benmki normalde portakalı agzına sürmez ama balık yagsını severek içiyor şuan ara verdik ama bi ara gidip yine alıcam