circirbocegi
Ya konuyla çok alakasız keşke benim oğlumda böyle olsaydı. Bazen böyle postlari görünce çok üzülüyorum ben ,depremde sütüm saatler içerisinde çekildi oğlum ne meme öğrendi ne süt, sizin yaşadığınız durumu bilmiyorum belki çok zordur ama o duyguyu keşke bende tadabilseydim , Allah size kolaylık versin 🌺