Muhendisella_ ben önce emziriyorum sonra veriyorum 3 saat falan gidiyor yani onu yedikten sonra bi yarım saat oyun oynuyoz bi yarım saat de uyutmaya çalışıyorum 45 -50 dk uyuyor kalkınca emziriyorum yani çok tok tutmuyor ya da ben az veriyorum bilmiyorum yeni başladığım için çok vermek istemiyorum bide zaten meme reddi yaşıyorum çok verip çok doyarsa meme almaz diye korkuyorum o kadar yeterli oluyor maksat o aradaki huzursuzluğu almak yoksa ağlıyor kahvaltı da yapamıyorum o uyuyunca kahvaltı yapıyorum