Hanımlar ben spirali adetimin 3. Günü taktırdım ve spiral taktırdıktan sonra kanamam arttı ve bugün 11. Günüm ve kanamada azalma yok hâlâ aynı eşimde ne zaman bitecek felan diyor yani ne yapabilirim ki ilk defa spiral taktırıyorum ve ilk defa adetim bu kadar uzadı