İyi geceler kızım 2 yaşına gireli 2 ay oldu. Ve bu iki aydır daha önce çok olmayan takıntılarını farkettim. Son 2 aydır battaniye örttürmüyor üzerine. Akşam koltuk örtüsünü koltuğa otururken kıvırdı ve örtü bozuldu diye ağlamaya başladı. bi kaç aydır yapışkanlı şeyleri bacaklarına kollarına yapıştırıyor. Son 10 gündür yara bantlarına taktı kafayı. Alıyor yapıştırırken yara bandının bir tarafı kıvrılırsa kıyameti koparıp yenisini açtırıyor. İnanın 10 kutu aldım bıkana kadar oynasın takıntısını aşsın diye ama sıkılmayacak gibi görünüyor. Küçük temizlik bezlerini yere serip bebeklerini sarıyor aralarına battaniye olarak nitelendiriyor tabi. Eğer düz bir şekilde seremediyse uğraşıyor düzelmezse olmuyo diye ağlamaya başlıyor. 1 aydır beşiğinin kenarında içinde yastık ve kendi istediği oyucağı dışında hiç
Bi şey olmasına izin vermiyor. Kenarında eşofmanım varsa mesela beşiğe yatar yatmaz hemen yere atıyor. Battaniye varsa yere atıyor. Çorapsız duramazdı şimdi çoraptan çok rahatsız oluyor zor giydiriyorum. Son bir aydır sevdiği sevmediği her şeyde tükürme başladı. Özellikle 3 4 gündür en sevdiği yemekte olsa 4 5 kaşık sonra öğürüp tükürüyor. Mama bırakma sürecindeyiz biliyorum geç kalınmış bir durum ama iştahsızlık yüzünden kullandım bu zamana kadar. Takıntıları dışında bilişsel gelişiminde va bi sorun yok her şeyi konuşuyor derdini çok güzel anlatıyor hatta şarkılar söylüyor söyleneni anlıyor kendi kendine oyun kuruyor . Normal 2 yaş sendromu geçer diyordum ama artık kafamı kurcalıyor. Sizce endişelenmelimiyim ? Sizin çocuklarınızda benzer davranışlar var mı?