Deprem bölgesindeyim Maraş’ta sütüm hiç olmadı bebeğim hep mama ile beslenmek zorunda Kaldı çok mama alma imkanım olmadığı için yardımlarda verilen mamalardan kullanmak zorunda kalıyorum sürekli mama markası aynı olmadığından mama değişikliği yapmak zorunda kalacağım sizce çok zararlı mı bebeğim 2,5 aylık bu arada