4 ay önce sezeryan doğum yaptım geçen hafta 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim geri çekil dua et yöntemiyle korunmaya çalışıyorduk ahahah prezervatif kullanamıyorum acı çekiyorum yani kistim olduğu için hapıda önermedi doktorum spiral içinde hamile olduğumu öğrenmeden önce taktırmak için doktorumu aradım regl bitsin öyle gel dedi olmadım yani meğersem hamileymişim artık kabullendim bende